Dzieci młodsze
6.00 - 8.00 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne. Kontakty indywidualne i okolicznościowe wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
8.00 - 8.10 Zabawy ruchowe (ćwiczenia poranne).
8.10 - 8.30 Sprzątanie po skończonej zabawie, czynności higieniczne i porządkowe, przygotowywanie do śniadania.
8.30 - 9.00 Śniadanie.
9.00 - 9.30 Sytuacje edukacyjno – wychowawcze organizowane przez nauczycielkę wyzwalające twórczą postawę i ekspresję dzieci.
9.30 - 11.15 Spacery, wycieczki i sytuacje okolicznościowe, zabawy ruchowe organizowane i inspirowane przez nauczycielkę. Stworzenie sytuacji do aktywności ruchowej wypływającej z inicjatywy dzieci w klasie i ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.
11.15 - 11.30 Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu.
11.30 - 12.00 Obiad.
12.00 - 12.15 Przygotowanie do leżakowania.
12.15 - 13.45 Leżakowanie.
13.45 - 14.30 Ubieranie się po leżakowaniu, czynności higieniczno – porządkowe. Przygotowanie do podwieczorku.
14.30 - 15.00 Podwieczorek.
15.00 - do końca dnia- Zajęcia dodatkowe, zabawy relaksacyjne, słuchanie bajek, zabawy ruchowe podejmowane z inicjatywy dzieci, praca indywidualna, stymulująco – kompensacyjna oraz z dziećmi wyróżniającymi się uzdolnieniami i zainteresowaniami.